fredag 9 mars 2012

Bloggtorka

Haft lite bloggtorka ett tag, men orkar inte berätta tillbaka .... har väl inte hänt så mkt antar ja =)
Jaden växer och väger nu ca 20kg,han är en mysig liten kille som redan börjar sätta muskler och är fullt pigmenterad. Vart ska detta sluta?
Jag menar... man kan ju INTE ha en hund som har kasst pigment!? My god hur skulle det gå? Värdelösa hundar alltså .... eller hur var det nu? Crap! Jag har ju en hund som har lite pigment på nosen ju! Fan.... ändå är han frisk som en lärka och funkar till det jag vill ha ha till OCH har tagit hem mycke priser på shower. Får inte ihop de? Jag kanske legat med domarna ;) ja så är det nog....


By the way, idag har vi varit bort till grustaget och kört ett pass. Pulsat i blötsnö en timme först, sen fick Riki ett dw pass på det. Gick ner till vattnet (dammen) så han skulle få sig lite vatten. Jaden hade inga problem med vatten utan traska runt där bland sten och vatten så fint.... bra bra!
Imorrn och sön kör vi ett sista race med vagnen, sen är det tävling nästa helg. Är vi redo? Vette fan, men kul ska det bli.... Träffa nytt folk, "folk" (danskar) ;)
Nu har jag två trötta hundar, tänkte slänga mig i soffan en stund.
Ikväll ska jobb nr 2 har P-mys. Dvs mat, spel och nån ENSTAKA öl. Ska bli kul...
Ingen utgång eller så för mig. Har varken råd eller tid, för imorrn ska jag låna mina syskonbarn igen för lite försäljning... som belöning får dom fika på wiener.
Sen är det ju mello final imorrn! HEJA HEJA Top Cats!!!!!!! Inte missa, och glöm inte att rösta!!



Har fått en del BRA sponsorer för ambull klubben gå gärna in och kika: www.americanbulldogclubsweden.n.nu
Domare nr 1 för show är klar, nr 2 har vi på gång. Tror det kan bli jävligt bra :)
Fler sponsorer m.m kommer sökas och förhoppningsvis är vi väl förberedda iår.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar