tisdag 31 juli 2012

Bil och bruks

Nu lider snart denna dag mot sitt slut...
Har jobbat natt och va hemma vid 9 tiden imorse,ut med hundar få i sig lite frukost och sen gräva ner sig i "pappersjobb" fixat lite med show papper idag. URK!

Under tiden jag gotta mig med det hade jag bilen inne på verkstan, nu måtte det väl vara sista gången.
Har lite besultsångest över vad jag ska köpa mig för bil efter.
Nyare eller en äldre billigare bil? Såg en skiit fin Caddy maxi på blocket, men dom är fan inte billiga!
Vi får se, min ska bli såld först.... bäste bilen egentligen, förutom bränsleförbrukningen då.
Alla bilar krånglar ju någon gång, bara så jävla tråkigt att lägga pengar på.

Så har vi varit till bruks och tränat idag, bägge pojkarna fick varsina 15min på plan, lite kontakt behövs. Sen körde vi ett wp pass som gick lika bra som vanligt.
Nu sover grabbarna och jag ska ta och hoppa i duschen för att sen krypa ner jag med.
Riki har fått sitt tredje grönsåpebad, gud vilka fina tassar han får! Mjuka och fina... rekomenderar jag verkligen till er som har hundar med nariga/frasiga trampdynor och lite små rött mellan.
Som ny...

Ledig imorrn och jag ska låna mina syskonbarn ett par timmar imorrn för att sälja lite kakor/godis i förmån till bulldog klubben :)

Nytt datum för björnprov, 10/8 kör vi igen i Orsa och jag lääängtar! Tror kanske jag skippar Jaden ändå, han är lite fjantig nu med saker han ser. Vill inte ge han men för livet... får höra med domarn vad han tycker.


Inom en snar framtid när jag får lite mer tid så kommer jag utbilda mig och börja sälja AloeVera produkter. Kommer rikta in mig främst till hund....
Så då vet ni vart ni kan vända er om ni använder dessa produkter eller vill testa på.

Har också grubblat lite om att kanske börja läsa till jägarexamen i vinter... har ju inte så mkt för mig då så kanske vore ett ypperligt tillfälle? Mmm tål att tänkas på....


Lite OS tittande innan dusch sen sussa gott med mina pojkar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar