tisdag 14 augusti 2012

Favorit i repris?

Är livrädd att jag får uppleva en favorit i repris.... frågetecknen är många och jag får svar på TORSDAG, känns som en evighet!
Varför just jag? Varför händer detta kanske igen? Kan det inte bara vara bra och jag får göra det jag brinner för? Är så jävla trött på motgångar....
Snälla snälla snälla gud, finns du så hjälp oss på torsdag, klarar inte en motgång till... fuck!


Försöker vara positiv men ALLT tyder på det värsta och jag är nästan 100% säker efterssom detta har jag sett förut, men vi får lita på hoppet!

Jag som verkigen sett fram emot resan till norge i helgen, men nu tappade jag glöden till det också,även fast vi självklart ska dit.




Återkommer med mer korrekt info när vi fått domen......







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar