onsdag 22 augusti 2012

Ja vad säger man...

Man ska aldrig klaga... vi har det allt bra ändå!?

Nej jag vill klaga och kommer göra det typ NU!

Jaden blev halt pga hård lek med Riki, jag va LIVRÄDD för korsbandet. Kände igen alla tecken från Zelda. Åkte in till karlstad och röntgade.
FRAKTUR i hasleden. Veterinären typ sa bara " du skulle varit glad om det va korsbanden"
Min värld rasade för en stund... nu får jag ta bort en hund till! Lilla lilla älskade Jaden. NEJ NEJ NEJ! Men chocken la sig i väntan på att strömsholm skulle höra av sig vilken dom ALDRIG gör, har fått ringa två dagar i rad för att fråga om min hund ska gå med en fraktur i benet länge till.

Idag fick vi tid på måndag 15.30 och CT på tisdag. Han blir alltså kvar... Vill bara höra att dom kommer gå in och rena upp... inge mer. Vill inte ha skruv och mega op. Atrosen kommer troligtvis att komma... vill ha en aktiv hund HELA hans liv.
Varför sker detta liksom? Hur stor otur kan man ha? blir ledsen... så ledsen!

Vi får bara vänta nu tills vi får komma in, vilket är lättare sagt än gjort. Jaden går ju på smärtstillande och är precis som vanligt... vill hoppa skutta och leka. Att gå med han i koppel är inte lätt och jag håller på att bli galen... men men. kämpa på kämpa på.

Riki då... hundfan! Ja vi har tävlat igen för att kvala in på sm meeeeeen vad sker?
Jo samma jävla visa, han bara står. vad i helvete är problemet????
Usch är så trött... på allt!

Just i detta nu ligger jag och hundarna på golvet på madrasser, då Jaden ej får hoppa upp i sängen.
Riki har fått sig en cykeltur  och är lagom trött, Jaden är inge trött som sagt. Stackarn!
Men lika god är han.... fisgrisen.

Nej efterlyst får det bli nu.... förklyd är jag som ett as också, haha och fattig som en kyrkråtta... ja nu går livet såhär GÖTT!



bajs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar