måndag 5 december 2011

årets första snö...

Då har man fått lite snö på marken... känns väl sådär,är inget vinter fan. Hade gärna haft sommar/höst året runt, men vi har blivit bortskämda ändå efterssom snön kommit väldigt sent detta år.


Nyss hemkommen från 13 timmars jobb, hunden är rastad och nu är det lite slappis tid vid tv:en.
Min syster har haft Riki idag, TUSEN TACK för det! *pöss*
Så nu ligger han helt däckad i sängen, jobbigt att härja loss med småbarn I guess ;)
Imorrn kommer det hundmat igen, beställt valp foder denna gång och förhoppningsvis äter Riki den bättre. Tänkte ta ett träningspass imorrn med innan jobb, får se hur mkt tid det finns över efter maten är tagen , SUCK! Men lite dw hinner vi nog med, inte tränat på några dagar nu.
Matta till vagnsträningen sökes, snälla M som lånar ut sin lokal till oss skulle försöka höra sig för ang matta så FÖRHOPPNINGSVIS får vi en inom en snar framtid. Ska bli väldigt kul att få börja träna vagn igen....

Är så jävla trött på vissa människor runt omkring mig, personer som man ändå tyckt om på många olika sätt men som nu visat riktigt dåliga sidor. Neej ingenting för mig, sånt klarar ja mig utan!
Alldeles för mkt av min energi som kastas bort....

over and out!



1 kommentar: