tisdag 13 december 2011

Vårdcentral & självmordshalka

Min andra lediga dag tickar på... varit till vårdecentralen och gjort lungtest, så nu har jag astma på papper. Blåste blåste och blåste i dessa jävla rören så jag va helt blå i fejjan... Men nu är de gjort.

Efter det drog jag och Riki till skogen och härjade en stund, va ett tag sen vi var just dit så han blev helt till sig, HOPPADE runt i mossan och leta sork. Får åka ut till skogs vid varje rastning nu, alltså fyy va halt det är ute. Jag har inget lust att gå med hund så kanske man möter nån kakhund som är helt exktas, då klarar ja inte att hålla Riki utan att glida med. Är hemskt!!! Har vi inte sand i Torsby kommun lr?
skärpning! När vi ändå är inne på halkan... önskar mig ett par ice bugs i julklapp Tomten ;)


Nu har vi även fått matta till vinterns vagn träning... KANOOOON! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar