torsdag 15 december 2011

Helg & gröna gräsmattor

Då har man jobbat klart för denna veckan, rätt skönt.
Imorrn ska jag sova tills jag själv vaknar,eller rättare sagt till Riki börjar böka och stöka. LOVELY!
Beslutsångest ang party imorrn på fjället, hm hm hm.... tål att tänkas på.

Idag har jag gjort stor beställning på kosttillskott från standardt, så nu biffar få till oss ännu mer :)
3 olika, varav 2 st helt nya vi ska testa.
Är ju "svamp" väder nu så tassarna börjar bli röd/bruna, så hoppas imun/kalk får bort de mesta.
Sen har jag köpt ett prestationstillskott... blir nog bra.

Ser ut som det kommer bli en "grön" jul i år... tyvärr. Nu är snart allt vitt borta, så himla tragiskt.
Men men jag jobbar HELA julen och tjänar storkovan så mig spelar det egentligen ingen större roll.


Kurrar i magen, ute mat idag... ha det gött!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar