måndag 12 december 2011

Jobbhelg & slask

Då var helgen över och jag har jobbat hela helgen, känns skönt att vara ledig idag och imorrn nu :)
Imorse när vi slog upp ögonen och tittade ut var det regn och slask.. igen! Bara att bita ihop och bege sig ut och köra ett dw pass. Som gick väldigt tungt idag i tung blöt snö, men Riki kämpade på fint. Livsfarligt att gå asfalt promenader nu, jiiisses vad halkigt det är! Fan, bättre med minus grader och snö än vatten och is iaf!

Min f*bannade bil är nu lagad och kalaset är betalt... thank god för volvokort, men nu hoppas jag innerligt att den går ett bra tag innan nästa problem, då får den vänligt men bestämt byta ägare tror ja.
Eller det ska nog vara nått väldigt allvarligt isfl, älskar min bil faktisk... kanon nöjd med den. Problem för man väl räkna med. Bara att se glad ut och betala :)

Imorrn har jag tid hos vc, ska göra lungtest pga av astman, ska bli spännande, eller också inte :/

Just i detta nu sitter jag och Riki i soffan och värmer oss, mamma,syster och syskonbarn kommer snart på kaffe.

I afton blir det att frossa i Sons of Anarchy....
*dregel dregel*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar