onsdag 14 december 2011

Jobb & ett behov på redbull

Jobbat dagen idag 08-15, dp var det bara att skynda sig hem och hämta gosse barnet hemma och dra iväg fort till skogen innan det blev mörkt. Hann väl springa runt en liten stund iaf...
efter det har jag lagat varma mackor och fixat lite här hemma.
Vi kom nyss in efter kvällspromenaden som idag gick betydligt bättre i halkan, all snö och is försvinner allt mer och det verkar som vi får en grön jul i år??

Imorrn jobbar jag samma pass igen sen är jag ledig några dar igen plus helgen....
Ska träna mkt vagn i helgen och åka till karlstad för att fixa klart dom klappar som är kvar.
Är även sugen på att festa på Hovfjället på fredag, men vi får se hur det blir med den saken.
Blivit en del fest nu... men det är bäst att passa på nu innan bebis kommer ;)

Idag kom försäkringspengarna för zelda.... kändes så jävla vemodigt att se dom på kontot, fick jag en miljon eller dig tillbaka så var inte valet så svårt. Du är värd alla pengar i hela världen och jag saknar dig så inihelvete!





                                                                   SUMMER 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar