torsdag 8 december 2011

Behöver skriva

Behöver skriva av mig....

Du lämnade mig alldeles för tidigt, varför? Du var det bästa som hänt mig och jag älskade dig mer än nått annat... Änglarna behövde inte dig NU, jag behöver dig, inte dom! Känns så jävla orättvist, jag är glad ibland när jag tänker tillbaka, ler åt dig och hur du var.
Men ibland som nu.... faller jag. Det är så jävla svårt, saknar dig så fruktansvärt mkt.
Ingen som ligger brevid mig i sängen, ingen som kommer och tigger konstant... Ingen som vaktar som du gjorde,vart vi än var.
Askan din gör mig påmind varje gång jag går förbi.... vet att det är du inne där, såg din skruv från operationen... jag vet att det är du.... du är en hög med brosk bitar. Mina ögon fylls igen....
Varför lämnade du mig Zelda? Jag är självisk, jag vet.... men vill ha dig tillbaka lill fisen!!!!!

Dina mjuka öron som jag älskade att knåda, dina mörka fina ögon, du luktade så gott....
Skulle göra vad som helst för att bara få en dag till med dig....
Känns som jag svikit dig, att vi lämnat dig, VET att vi gjorde rätt... men kan inte hjälpa vad jag känner. Hur länge har du kämpat? Min fighter...


Älskar dig min vän, kom in i mina drömmar sen... vill känna din närhet och doft.
Ingen kommer någonsin kunna ersätta dig!

fan.... :`(


1 kommentar: