torsdag 8 december 2011

Vinter och en biljävel

Myskläderna är på,varm tekopp avnjuts,hunden rastad,bilen inlämnad på verkstad, ljusen lyser för Zelda och jag har avverkat mitt 24 tim pass. Så långt har vi kommit på denna dag.

Min bil är inte så populär just för tillfället. Igår när vi skulle åka från parkeringen kom vi INGENSTANS, den bara stod och spann på framdäcken, inte bak också. WTF? Har ju  fyrhjulsdrift!?
Neeej! It´s gone.... bara att bita i det sura äpplet och lämna in den för att se vad felet kan va. Säkerligen det dyraste felet, med min jävla tur jämt! ="(/)/#(&¤%(/"&/"(=)¤?=&(%&/&#)¤(=?" MORR!


I väntan på att dom ringer från volvo myser vi här hemma jag och Riki. Idag va det rätt bittert ute, -13 grader. BRR! Så vi har bara tagit en kiss prommis, men solen är påväg och graderna sitger så vi går ut om en stund igen :)

En sådan dag tänker man speciellt på Zelda, lite små kallt och snö. Hon älskade snön.... pussar din urna varje dag, saknar dig så min vän! Titta till oss snart..... Riki saknar dig med, säkerligen mest av oss alla!


Kan det inte bli januari, vill ha hem lill skiten! Sen kan det snabbt bli vår så vi kan börja tävlingsesongen, som kommer bli tight iår. Ska delta på alla i sverige och norge, ev någon APA i danmark sen iaf en wp tävling i Finland.
Men sen vill jag åka utamlands och tävla i show också... hm hur ska vi hinna med och ha råd?
Riki får sin rabies vaccin nu i Januari, då kan vi åka runt :) ser jag fram emot...


ha det gött i vinterkylan ya´ll....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar