torsdag 26 januari 2012

Datakrångel & hundsim

Dator har varit lite krånglig i laddaren, den har inte laddat när man haft igång datorn utan bara när man stängt av den!? Så gick iväg med den igår, trodde det va laddaren så fick en ny "plupp" (själva insättingen till datorn) Väl där krångalde inte datorn sååååklart, men nu när jag sitter här och så börjar den IGEN, wtf??? Jävla skit grejer... att det aldrig bara kan funka!? Blir så jävla förbannad (jill är sur + har ej ätit frukost ännu, ingen bra kombo) Nu är det samma visa igen... är väl säkert nått svindyrt fel på datorn. Typiskt min jävla tur med ALLT!

När jag ändå är i mitt kalagande esse kan jag fortsätta, skulle ju fått en valp för någon månad sen, den försvann ooch sägs ska komma på tis den 31a. Men jag förväntar mig nada helt ärligt.... kommer väl gå åt helvete detta, Riki blir säkert glad när det kommer hem hormonstinn 5 mån "valp" in i hemmet. GAH!
Jävligt irriterade när man kunde ha fått hem han för lääänge sen och kunde ha fått ha en valp en stund.
Men som sagt... min jävla tur!

Rikis tass då, har socka på han så fort vi är ute. Tittar och tvättar såret då och då... men vette fasen alltså. Ser inte ut att läka fort iaf. Ger det en stund till annars får vi fan åka in och kanske sätta ett stygn? Vet inte om man gör det på trampdynan... men hur fan ska jag få det att läka annars?` Kan inte göra ett skit, är livrädd han drar upp den mer.
Ännu en gång, min jävla tur!! *svordomar*

Vi ska iaf iväg och simma lite idag, då får han röra lite på fläsket iaf. Om vi nu får i han i poolen? Är ju inte riktigt samma sak att simma ute och inne. Han har aldrig simmat i pool så detta blir spännande.

Nu förtjänar jag lite mat i magen så humöret svänger, lördagen är varmt välkommen ... då blir det fest och country festival på Selma.... ska bli jävligt sköj!




kommer med uppdatering ang simmet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar