söndag 1 januari 2012

Nytt år & besvikelser

Då var det 2012, tiden går så frukstansvärt fort, man hinner knappt med.

Vad har vi gjort i veckan och helgen då? Jo..

Jag har jobbat en del, tränat en del fys med hundarna,sovit, ätit, ja det är väl det jag gjort.. typ.
Helgen bestod också av jobb plus lite alkoholhaltiga drycker igår för att fira in det nya året.
Zelda, lyktan jag skickade upp igår va till dig min älskade. Saknar dig så...

Riki va cool lugn i fyrverkeriet, inte ett dugg berörd. Många dogs/djur som lider under nyår, tänd lyktor och skicka upp i luften istället, minst lika fint.

Första veckan i januari är nu här och jag har förväntat mig att våran nya familje medlem skulle anlända, men så blir det inte... Missförstånd med vaccinationerna så kommer ta lite längre innan han kommer. Ca 20 dagar till... usch så besviken ja blev, jag som väntat så på lilla Jaden! Men men, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge väl? suck....

Tränat vagn idag, alla vovvarna va jätte duktiga :)


en välförtjänt dusch och sen in i drömmarnas land en stund, upp tidigt på jobb imorrn.


ciao

1 kommentar:

  1. Usch vad tråkigt att behöva vänta längre! Men han kommer ju tillslut :) Skönt att Riki inte är berörd av fyrverkeri. Kram!

    SvaraRadera