torsdag 12 januari 2012

trött tröttare tröttast

ligger i soffan, nyss kommit in från kvällspromenaden. Ska försöka ta mig till duschen och sen i säng, men måste se på sveriges mästerkock först :)
Klockan ringer halv 6 så det blir en tidig kväll för oss.

Är nog en löptik i närheten för Riki va lite små dryg på promenaden, stannar varannat steg och står och slickar på backen. Han ville INTE gå in när vi kom hem tillbaka... ingen kvällsbajs heller drygo!!

Är så himlans trött men imorrn är det fredag och jag är ledig helgen, imorrn får man massa besök, så det blir väl lite alkohol och så ska vi spela spel... kommer bli skita kul! :)
Sen på lördag drar la familia till okänd ort och kommer hem på söndag.... lovely!
Maybe hinner med och träna vagn på söndag kvällningen också, får se hur man känner sig. Hade ju tänkt att ha en HEL vilovecka nu men det är svårt att låta bli .

Min efterlängtande bur har kommit till busstationen, ligger där och väntar på att bli hämtad, så har städat ur baggagen idag så imorrn är det bara att monetara ihop och knö in den. Ska bli kul att se reaktionen på Riki, ingen bur kille men nu måste han om han ska med och åka bil.

Igår fick jag en riktig överraskning! Fotograf Linda Skoglund hade för ett tag sen en tävling på fb, typ är det 200 st som gillar sidan kan ni vara med och tävla om en fotografering. Och vet ni? Jag ... JAG vann den :D
Och självklart kommer det gå i hundarnas tecken, bara Jaden kommit och är hemmastad så kör vi lite top models igen... Så jävla kul! Tuuusen tack Linda!




You´re my angel, you´re my star... I wanna touch you, but you´re so far.

1 kommentar: