fredag 20 januari 2012

Förbättring & Teliastrul

Imorse när jag kom hem från jobbet hade ja ingen tv bild. Fick ringa telia och sitta i tele kö i typ 20 min innan man kom fram!? MORR När man väl kom fram kunde INGEN hjälpa mig. Skräll liksom, så fick fixa själv och nu har jag kanaler och bild igen :) Insåg när jag varit vid tv:en och dolat att det va väldigt dammigt så får dra ett varv med trasan.
Tvätta lite sängkläder och byta i sängen ska göras, sen får det blir mys i soffan med drängen min.
Trist att inte kunna gå ut och härja loss nu i det fina vädret, men men kan inte vara på topp jämt.


Riki är på bättringsvägen med sin onda tass, det känns skönt ... Han ligger just i detta nu och smaskar på oxstrupe, nam nam.  Den 26e ska vi ju simma så det blir perfekt att dra igång att träningen med, efter nån veckas vila. Bra bra... sen blir det hårda bud, måste träna träna träna nu innan det drar igång. Går allt som jag vill blir första tävlingen 17-18 mars i Danmark. Det är inte länge alls kvar, så nu måste vi ligga i om vi ska kunna prestera :/







Miss my girl everyday, every minute.... kom hem igen griseknoen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar