måndag 23 januari 2012

Namnskylt och nytt täcke

I brist på annat beställer jag hem saker på nätet... Klicka hem ett nytt täcke till Riki, han måste ju ha matchande täcke till mina hurrta kläder såklart :) Sen beställde ja två namn skyltar till pojkarna, som jag tänkte ha till buren i bilen. Reg skyltar med döskalle på, blir bra :D

Blivit mkt hund shopping nu, men det är ju den roligaste shoppingen!!!

Ledig idag, inte gjort ett skit... varit ut på isen en sväng. Men riki härjar ju spettet så det blev inte långvarigt. Han har typ inget ont i tassen längre, men hur fan ska jag få såret att läka?
Skulle finnas sån tejp man kunde sätta på för att trycka ihop såret, finns ju inget sånt som sitter på en hund. Han får väl ge med walker skon hela tiden nu.... så får vi se hur det går.
Måste få det att läka fort fort.... får lite panik. Vi som måste träna... suck!

Har gett mig in på ett evighetsjobb på fb, rensar vänlistan. Men jisses vad det tar tid, men har fått bort ca 200st nu och mer ska det bli. Okända,folk ja ej umgås med,energijägare m.m försvinner. Så kvar blir vänner,familj,släkt,hundfolk. Folk jag gillar helt enkelt :)
Tar väl några dagar till innan ja gått igenom allt.... suck!

För att INTE beställa mer saker får jag nog nu lämna datorn ett tag, vi slänger på oss och går ut en sväng.

adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar